Fy fan:..

Fy fan för ex skickade ett sms inbjudan till barnens pappa att han kunde komma och gratulera sin son som fyllde år den 4 maj när jag var i uppsal. så i går så smsade jag till han att han kunde komma i dag den 17 maj kl 14:30 föe då ska vi fira han hemma med alla som inte kunde när han fyllde år.... Men han kunde inte goda att jag satt en tid han ville komma när de passar han.... så nu får jag inte ringa han något mera råkade ringa ett samtal till han i dag för att höra om han skulle komma.. Så godkänner han inte min flytt som är portenbredvid ska flytta till en störelägen het och han skriver inte under anmälan om flytt så min son är skriven på den gammla adressen den 1 juni.
Så nu ska han lämna sitt paket till sonen på dagis konstigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0